Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 208
Loading...

Загальний огляд творчості Григіра Тютюнника. Новела «Три зозулі з поклоном» - «вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації.

Дізнаємось

Про творчість Григіра Тютюнника, його новелу «Три зозулі з поклоном», розуміючи її новаторський підхід до «вічної» теми любовного трикутника.
Символічне значення назви та композиційні особливості твору.
Художні засоби, які майстерно використовує автор.
Морально-етичні проблеми, порушені у новелі.
Внесок Григіра Тютюнника в українську літературу.

Навчимось

Щодо загального огляду творчості Григіра Тютюнника:
Визначати основні етапи життя та творчості Григіра Тютюнника, розуміючи вплив його біографії на його літературну спадщину.
Характеризувати основні теми та мотиви його творчості: складність людських стосунків, трагізм війни та її наслідки, життя українського села, духовна краса людини, моральні цінності.
Розпізнавати стильові особливості його прози: глибокий психологізм, ліризм, емоційність, майстерне відтворення народної мови, лаконізм та виразна деталь.
Оцінювати внесок Григіра Тютюнника в українську літературу другої половини XX століття.
Щодо новели «Три зозулі з поклоном»:
Визначати жанрові особливості новели та її місце у творчості письменника.
Розкривати «вічну» тему «любовного трикутника» у творі, розуміючи складність та неоднозначність почуттів персонажів.
Аналізувати новітню інтерпретацію цієї теми, відмінну від традиційних зображень (відсутність гострого конфлікту, акцент на глибині почуттів та самотності кожного).
Характеризувати образи Михайла, Софії та Марфи: їхні внутрішні світи, почуття, мотиви поведінки, складність їхніх взаємин.
Розуміти символічне значення назви новели «Три зозулі з поклоном» та її зв'язок з основною темою твору (прощання, вітання, любовний трикутник).
Аналізувати особливості композиції новели (розповідь від імені сина, листи як важливий елемент сюжету).
Виявляти та аналізувати художні засоби, які використовує автор для розкриття внутрішнього світу персонажів та передачі емоційної атмосфери (психологізм, ліризм, деталізація, символізм).
Розмірковувати над морально-етичними аспектами зображеної ситуації.
Формулювати власне розуміння кохання, самотності та жертовності, відображених у новелі.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60