Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 208
Loading...

Загальний огляд творчості І.Драча. «Балада про соняшник»: поетичні роздуми про мистецтво, високу вартість нетлінних скарбів, світоглядне протистояння духовно багатих особистостей та спустошених щоденними клопотами людей.

Дізнаємось

Про творчість Івана Драча, його поезію «Балада про соняшник», розкриваючи її філософський зміст та алегоричність, роздуми про мистецтво та його цінність, світоглядне протистояння, зображене у вірші, символічні образи та їхню роль у розкритті основної ідеї, художню майстерність поета.

Навчимось

Щодо загального огляду творчості Івана Драча:
Визначати основні етапи життя та творчості Івана Драча, розуміючи його роль як одного з ключових представників українського «шістдесятництва».
Характеризувати жанрове розмаїття його творчого спадку (поезія, кіносценарії, драматургія, публіцистика).
Виявляти провідні теми та мотиви його поезії: філософські роздуми про буття, місце людини у світі, краса природи, духовність, творчість, національна ідентичність, соціальні проблеми.
Розпізнавати стильові особливості його поезії: метафоричність, асоціативність, інтелектуалізм, оригінальність образів, поєднання ліризму та філософської глибини, експерименти з формою.
Щодо поезії «Балада про соняшник»:
Визначати жанрові особливості балади та їхню трансформацію у вірші Драча.
Аналізувати поетичні роздуми про мистецтво, втілені в образі соняшника, що відвертається від буденності до сонця як символу високого, вічного.
Розкривати високу вартість нетлінних скарбів (духовних, мистецьких, культурних), протиставляючи їх матеріальним цінностям та щоденним клопотам.
Простежувати світоглядне протистояння між духовно багатими особистостями (символізованими соняшником) та людьми, поглинутими рутиною (образ хлопчика, що став "трактором").
Інтерпретувати символічне значення образів соняшника, сонця, хлопчика, трактора.
Аналізувати алегоричний зміст балади, розуміючи її ширше філософське та соціальне звучання.
Виявляти та аналізувати художні засоби, які використовує поет для розкриття основної ідеї (метафори, порівняння, символи, іронія).
Формулювати власне розуміння порушених у вірші проблем та їхню актуальність.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60