Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 208
Loading...

Загальний огляд творчості Д.Павличка. Поезії «Два кольори»: мотив материнської любові та синівської вдячності. Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання («Я стужився, мила, за тобою…»).

Дізнаємось

Про творчість Дмитра Павличка: мотиви материнської любові та синівської вдячності в поезії «Два кольори», використання фольклорних та персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання, стильові особливості поезії Дмитра Павличка, емоційний зміст та ідейне наповнення віршів.

Навчимось

Щодо загального огляду творчості Дмитра Павличка:
Визначати основні етапи життя та творчості Дмитра Павличка, розуміючи його роль як одного з визначних поетів-шістдесятників та громадського діяча.
Характеризувати основні теми та мотиви його поезії: патріотизм, громадянська позиція, філософські роздуми, інтимні почуття, материнська любов, історична пам'ять.
Розпізнавати стильові особливості його поезії: емоційність, публіцистичність, ліризм, використання фольклорних образів, філософська глибина.
Щодо поезії «Два кольори»:
Виявляти та аналізувати мотив материнської любові як визначальний у вірші.
Розуміти вияв синівської вдячності ліричного героя до своєї матері.
Розкривати символічне значення образів червоного та чорного кольорів у контексті вірша.
Аналізувати емоційний тон поезії, відчувати теплоту, ніжність та вдячність.
Щодо збірки любовної лірики «Таємниця твого обличчя»:
Отримати загальне уявлення про тематику та емоційне наповнення збірки.
Розуміти особливості відображення інтимних почуттів у поезії Павличка.
Визначати характерні риси ліричного героя збірки.
Щодо поезії «Я стужився, мила, за тобою…»:
Аналізувати використання фольклорних образів (вітру, ріки, зірки) для передачі глибокого почуття кохання.
Розкривати значення персоніфікованих образів у вираженні емоцій ліричного героя.
Розуміти силу та інтенсивність любовних переживань, виражених у вірші.
Простежувати ліризм та щирість поетичного вислову.
Визначати художні засоби, які використовує автор для створення емоційної атмосфери (метафори, порівняння, епітети).

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60